Olet täällä

14.2.20 / 09:34
Juha Pihkakoski

Myynnin ja markkinoinnin siilojen purkamisesta on puhuttu jo vuosia. Nyt moni yritys on entistä rohkeammin lähtenyt flirttailemaan ajatuksella siitä, että myynti ja markkinointi ovat samaa porukkaa tai vähintäänkin tiiviissä yhteistyössä.

Vihdoin se on siis tapahtumassa! Katsoessamme taaksemme vuonna 2030 tulemme huomaamaan, että edeltävän 10 vuoden aikana myynti ja markkinointi on saatu toimimaan hyvin yhdessä. Ne organisaatiot, jotka eivät siinä onnistuneet, kuihtuivat hiljaa unholaan.

11.2.20 / 09:59
Annukka Sumkin

Hyvä asiakaskokemus tuo yritykselle lisäarvoa, josta asiakkaat ovat valmiita maksamaan.

Asiakaskokemus terminä on paljon esillä. Googlaamalla sanan asiakaskokemus tulee 2,36 miljoonaa tulosta. Kun esimerkiksi sanalla asiakastyytyväisyys on vain 580 tuhatta tulosta. Asiakaskokemuksesta löytyy eri määritelmiä. Yksinkertaisuudessaan siinä on kyse asiakkaan henkilökohtaisesta mielikuvasta, joka on syntynyt tiedon ja tunteen yhteisvaikutuksesta.